dijous, 20 de febrer del 2014

Resum de les 6 nacions

Fa uns dies que tinc el blog una mica abandonat i demano disculpes... a veure si vaig posant-me les piles.
Com alguns ja saben el torneig de les 6 Nacions ja ha començat i m'he saltat la seva presentació i algun comentari. A 3r d'ESO realitzem la Unitat Didàctica de rugby i molts d'ells i alguns alumnes de 4t estan interessats en aquest esport. Per aquest motiu i perquè m'estimo molt aquest esport intentaré fer un petit seguiment d'aquest entrenyable esport i quina millor competició que la més antiga, el torneig de les 6 Nacions.

Jornada 2

França - Itàlia

Escòcia - Anglaterra

Irlanda - Gales

JORNADA 1

Irlanda - Escòcia

França - Anglaterra

Gales - Itàlia

1 comentaris:

  1. Bé Marçal ja er hora! Per cert un anglès molt aficionat al rugby m'ha dit que aquest cap de setmana hi ha un partit molt bo, em sembla que és Irlanda-Anglaterra.

    ResponElimina