dilluns, 7 d’abril del 2014

Dia mundial de l'esport...



Potser ahir no es va adonar que era el dia munidal de l'esport... No va sortir per les notícies, no és una cosa mediàtica... per mi tampoc té res en especial aquest dia. I us preguntareu, per què?
Doncs perquè el dia de l'esport és i ha de ser cada dia! Ja sigui fer una caminadeta, entrenar en un esport en concret, en realitzar una activitat física que ens agrada... Recordeu que no sempre hi ha d'haver una competició per realitzar una activitat física! Potser us agrada molt la fotografia... i per buscar la foto que us agrada passeu 2 hores caminant per la muntanya, potser us agrada molt la dansa i esteu hores i hores dansant amb la vostra colla... Sempre hi ha moments per compartir i realitzant activitats que ens agraden i al mateix temps omplen de salut al nostra cos.

També podeu llegir el següent article que m'han fet arribar. Està molt bé
Llegiu aquest article fent click



Fa uns dies vaig passar aquest vídeo als vostres companys de 3r B però no vaig recordar de penjar-lo al blog (sort que algú m'hi ha fet pensar). Ens parla de l'esforç de realitzar coses que ens agraden. Realment val la pena


Pd: Ja sabeu que les col·laboracions m'encanten!! Com més coses em feu arribar més informació tindrem al blog

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada